Igandeko kanporaketan LEMOAk kluben arteko NAZIONALA honetako txapela irabazteko txartela hor utzi zuen BELOKI frontoian, HERNANI bezalako klub sendoa nahiko erraz kanporatuz. Pelotari sorta ederra eta polibalentea duela erakutsi du, postu eta modalitate ezberdinetan jokatzeko balio dutenak. Bestalde, HERNANIk, Ojuel eta Lizeaga bezalako pelotariak lesionatuta, nahiko lan izan zuen alineazioa osatzeko ere.
4 1/2ko partiduan Hernanitik Urkizuk eta Lemoatik Aitor Etxebarriak jokatu zuten. Diferentzi asko dago gaur gaurkoz bien artean, Etxebarriaren alde. Ez da alperrik pelotari generazio oso onaren partaide, 96koa, eta Altuna, Dario, Elordi, Arteaga, Irribarria, Espinal, Sarasa, Erasun, e.a. bezalako pelotarien aurka jokattzea tokatu zaio eta antzematen zaio eskarmentua. Nahiko erraz irabazi zuen partidua, joku praktikoa eginaz, 4-18 azken emaitzak dena esaten du.
Banakako partiduan Hernanik bere pelotari sendoena jarri zuen, Ioritz Arrieta, eta Lemoak berriz Aurrekoetxea. Arrietari azkar Ikusi zitzaion eskuetatik ez zegoela oso santu eta bere ofizioari esker, nahiko kostata, 18-13 atera ahal izan zuen partidua aurrera, horrela kanporaketa berdinduaz eta binakakorako utziaz epaia. Binakako partidu erabakigarrirako Hernani puntua irabazteko pelotaririk gabe zegoen, eta Lemoak berriz, pelotari sendoenak gordeta zeuzkan partidu honetarako. Eta azkar Ikusi zer hori kantxan, Elezkano-Arrese pareja Xabier Salaberria-Labaka baino gehiago izan bait-zen.
Elezkanok pelotari ematen dion abiada nahiko izan zen partidua iraultzeko. Gainera Arresek, atzelari bezala oso fidagarria dela erakutsi zuen, ez bakarrik banaka jokatzeko.
Beraz, NAZIONALAren historian bigarren aldiz, LEMOAko kluba finalaurrekoetan sartu da eta Ultzamako BURUZGAIN klubaren aurka jokatuko du datorren martxoaren 15ean.
PILOTABIZI Pilotazaleen Elkartea
SERIO ASPIRANTE
El club LEMOA mostró el domingo sus credenciales para aspirar a lo más alto del podio en esta edición del NACIONAL de clubes al imponerse con solvencia al club de HERNANI. Y lo hizo demostrando que posee una plantilla de pelotaris polivalente que se pueden adaptar para jugar en distintas demarcaciones y modalidades. Hernani se presentó con un equipo de circunstancias motivado por las ausencias por lesión de Ojuel y Lizeaga.
Así en el 4 1/2 se enfrentaron Urkizu por Hernani y Aitor Etxebarria en representación del Lemoa. Y Etxebarria demostró que pertenecer a la generación del 96 no es baladí en la pelota. Una generación a la que pertenecen pelotaris como Altuna, Dario, Elordi, Arteaga, Irribarria, Espinal, Sarasa, Erasun…, con los cuales Etxebarria se bregó y consiguió hacerse un nombre. El domingo se impuso con solvencia a Urkizu con un juego serio, eficaz y sin florituras. El resultado de 4/18 deja patente la diferencia de juego que vimos sobre la cancha.
Para el mano a mano el Hernani dispuso a su máxima figura, Ioritz Arrieta, que se enfrentó a Aurrekoetxea como representante del Lemoa. Y no lo tuvo nada fácil por el estado de sus manos y por el juego que desplegó el pelotari de Lemoa que hasta mediado el partido tuvo un resultado favorable. Pero finalmente Arrieta tiró de oficio, que tiene para dar y regalar, y se impuso por 18/13 igualando de esta manera la eliminatoria.
Para el de parejas, que resultaba trascendental para las aspiraciones de ambos clubes,
Hernani ya había gastado sus mejores cartuchos. Sin embargo, Lemoa había guardado
para la ocasión a sus mejores componentes. Y así traslució el juego en la cancha, pues el juego de Elezkano y Arrese fue muy superior al de Xabier Salaberria y Labaka. No
pudieron los de Hernani contrarrestar la velocidad que imprimía Elezkano a la pelota. Por otra parte, los pelotazales presentes pudieron comprobar que Arrese, además de un buen delantero y un especialista en el mano a mano, puede ejercer de zaguero con un juego acorde a los mejores zagueros de la actualidad en el campo aficionado.
Por tanto, y por segunda vez en la historia de este torneo, el club LEMOA accede a la fase de semifinales. Se enfrentará el próximo 15 de marzo al club BURUZGAIN de Ultzama.